Baldintzak Produktu pertsonalizatuak

ITZULKETAK ETA EZEZTAPEN POLITIKA

DOS AND ONE TRILOGIC, SLk (aurrerantzean Baluka Pets) elikadura-produktuak, osagarriak eta animalientzako zerbitzuak pertsonalizatzeko zerbitzuak eskaintzen ditu.

Pertsonalizatzeko gure elementuen elementuak, koloreak eta materialak sarean bistaratzen diren laginetatik apur bat alda daitezke erabilgarritasunaren arabera, nahiz eta beti mantenduko ditugun kalitate eta diseinu-ezaugarri gorenei. Lehenengoaren erreplikak diren bigarren aginduen kasuan, kontuan izan zirkunstantzia hau.

Eskaintzak horrela markatuko dira, eta baliozkoak izango dira zure pantailan agertzen diren bitartean. Eskaintzak aldez aurretik jakinarazi gabe aldatu edo bertan behera utzi daitezke.

Utzik eta/edo itzulketak baldintza hauen arabera soilik onartuko dira:

EZEZTAPENAK

Bezeroak bere eskaera bertan behera utzi eta zenbatekoaren osoa itzultzeko eska dezake oraindik bidali ez bada. Horretarako, ahalik eta lasterren jarri behar duzu gurekin harremanetan harremanetarako formularioaren bidez edo bidali mezu elektroniko bat hola@baluka.es helbidera eta eman zure datuak eta eskaera-zenbakia.

Pertsonalizazioa eskatu den produktuen kasuan (izenaren inskripzioa, argazkia edo edozein mezu mota), bezeroak bere eskaera bertan behera utz dezake eta zenbatekoaren guztiz itzultzeko eska dezake eskaeraren egoera baldin bada. ez da "prestetan" edo maila altuagora pasatu .

ITZULERAK

a) Artikulu akastuna edo akats baten ordez beste artikulu bat bidaltzea:

Baldintza hauetakoren bat betetzen bada, indarrean dagoen araudia betez, bezeroak 14 egun naturaleko epea du jasotzen denetik hasita eskaera bat itzultzeko onartutako 2 kasuetan. Egiaztatuko da produktuaren egoera baldintza normaletan dagoela eta ez duela manipulazio zantzurik erakusten.

Itzulketa prozesu bat abiarazteko, egin baino lehen, beharrezkoa izango da email bidez jakinaraztea hola@baluka.es helbidera eta bertan pausoak adieraziko dizkizugu eskaera bidal diezaguzun. Ez dugu itzulketarik onartuko aipatutako aldez aurretiko komunikaziorik gabe.

Baluka Pets-ek ez du onartuko bidalketa edo bidalketa-gastuak ordaindu gabe dauden bidalketa- edo itzulera-gastuak.

Beharrezkoa da produktua egoera ezin hobean egotea, erabilera ageriko zantzurik gabe, bere osagarri guztiekin eta behar bezala ontziratuta.

Itzulketa onartutako hipotesien barruan badago, eta bere egoera egiaztatu bada, eskaeraren zenbatekoa banku-transferentzia bidez itzuliko dugu.

b) Erosketa kentzea:

Erretiratzea kontsumitzaile batek erositako ondasun bat dendara legezko epe batean itzultzeko duen ahalmena da, horri buruz inolako azalpenik eskatu edo eman beharrik izan gabe edo zigorrik jasan gabe.

Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorraren testu bategina aldatzen duen martxoaren 27ko 3/2014 Legearen arabera, Atzera-eskubidearen Salbuespentzat hartzen dira aipatutako legearen 102. art.aren arabera, honako hauek. suposizioa, beraz, itzultzeko eskubidea ez da aplikatzen:

"Urrutitik eskatutako produktuak, bezeroaren zehaztapenen arabera neurrira egindako edo pertsonalizazio-markaren bat dutenak: arropa, izenekin pertsonalizatutako gaiak, argazkiak edo edozein motatako mezuak, etab., edo litekeena da kopiatzea (liburuak, musika, bideo-jokoak, etab.)"

Baluka Pets-ek pertsonalizatutako produktuen kasuan, ez da onartzen erosketa kentzeko eskubidea, beraz, ez da itzulketarik onartzen.

Pertsonalizatu gabeko produktuen kasuan, enpresak erosteko unean webgunean argitaratutako denbora-tartea errespetatuko du, datan indarrean dagoen promozioaren arabera alda daitekeena eta 30 edo 60 egunekoa izan daitekeena. baina inoiz ez da 14 egun baino gutxiago izango eta bezeroak produktua eta bidalketa unean ordaindutako zenbatekoa itzultzeko eska dezake

Produktua dagokion ontzian, egoera onean eta gehiegizko erabileraren zantzu agerikorik gabe iritsi dela egiaztatutakoan, produktuagatik eta bidalketagatik ordaindutako zenbatekoa itzuliko da (kargorik baldin badago), gutxiago. itzuleraren bidalketa garraiatzeko dagokion zenbatekoa, beti bezeroak bere gain hartuko du eta baita 107.2 eta 108. artikuluetan aurreikusitako kostu oro ere, BOE-A-2014-3329

n ezarritakoaren arabera.

Nola itzuli produktuak onartutako kasuetan:

Produktu bat atzera egiteko politika honek aurreikusitako eta onartutako kasuetan itzultzeko, jarraibide hauek jarraitu behar dira:

  • Ez dira onartuko merkantzien itzulera kobratuta.
  • Bidalketa egin aurretik baluka.esri eman nahi diozula jakinarazi eta dagokion baimena lortu behar duzu.
  • Itzulketen atarirako esteka bat emango zaio bezeroari itzulketa autokudeatzeko.
  • Produktua(k) behar bezala ontziratuta sartu behar duzu. Itzultzeko helbidea deskargatutako dokumentuan agertzen da.
  • Paketea (erantsitako erretiratzeko inprimakiarekin) eraman behar duzu baluka.es
  • mezularitza-bulego batera.
  • Mezularitza-enpresari bidali izanaren frogagiria eskatu behar diozu.
  • Ordainagiria gorde behar duzu eskatutako itzulketa jaso arte.

Bezero berberak behin eta berriz itzuli edo egoera txarrean edo produktu akastunagatik erreklamatzen badira, baluka.es-k bezeroari bidalketa berririk ez egiteko eskubidea gordetzen du.

baluka.es bezeroak eskaera egiterakoan erabili duen ordainketa-moduan itzuliko da, eta itzulketa hori baluka.es kalteak erakusten dituzten itzulitako produktuen zenbatekoak atxikitzea. Itzulitako produktuengatik ordaindutako zenbatekoa itzuliko dugu bidalketa-gastuak kenduta (hala badagokio).

EUROPAKO KONTSUMITZAILEEN ARAUDIA

Europako Batzordeak sareko merkataritzako gatazkak konpontzeko Europako lehen plataforma sortu duela jakinarazten dizugu azken kontsumo-legeak babestuta. Zentzu honetan, lineako salmenta-plataforma baten kudeatzaile garen heinean, gure bezeroei gatazka alternatiboen ebazpenerako lineako plataforma baten existentziaz informatzeko betebeharra dugu.

Gatazkak konpontzeko plataforma erabiltzeko, bezeroak esteka hau erabili behar du: http://ec.europa.eu/odr

.