Condicions Productes Personalitzats
POLÍTICA DE DEVOLUCIONS I CANCEL·LACIÓ
DOS AND ONE TRILOGIC, SL (en endavant baluka Mascotes) ofereix serveis de personalització de productes d'alimentació, accessoris i serveis per a mascotes.
Els articles, colors i materials dels nostres articles per personalitzar poden variar lleugerament de les mostres exposades a la web segons disponibilitat, tot i que sempre mantindrem la màxima qualitat i les característiques del disseny. En cas de segons comandes que siguin rèpliques de la primera, preguem tenir en compte aquesta circumstància.
"Les ofertes estaran marcades com a tals, i seran vàlides mentre apareguin a la seva pantalla. Aquestes ofertes podran ser modificades o cancel·lades sense avís previ."
"Només s'acceptaran cancel·lacions i/o devolucions en els següents termes:"
"CANCEL·LACIONS"
"El client podrà cancel·lar la seva comanda i sol·licitar el reemborsament íntegre de l'import si aquest encara no ha estat enviat. Per això, haurà de posar-se en contacte amb nosaltres com més aviat millor des del formulari de contacte o enviar-nos un email a hola@baluka.es i facilitar-nos les seves dades i número de comanda."
"En el cas de productes per als quals s'ha sol·licitat una personalització (inscripció de nom, fotografia o qualsevol tipus de missatge), el client podrà cancel·lar la seva comanda i sol·licitar el reemborsament íntegre de l'import si l'estat de la comanda no ha passat a "en procés de preparació" o nivell superior."
"DEVOLUCIONS"
"a) Article defectuós o enviament d'un article en lloc d'un altre per error:"
"Si es compleix alguna d'aquestes condicions, complint amb la normativa vigent, el client té un termini de 14 dies naturals a partir de la data de recepció per retornar una comanda en els 2 supòsits acceptats. Es comprovarà que l'estat del producte estigui en condicions normals i que no presenti signes de manipulació."
"Per poder començar un procés de devolució, abans de realitzar-la, serà necessari comunicar-ho via email a hola@baluka.es on li indicarem els passos perquè ens pugui enviar la comanda. No acceptarem devolucions sense la prèvia comunicació esmentada."
"baluka Mascotes no acceptarà els enviaments a portes degudes o contrareemborsament i en els quals no s'hagin abonat les despeses d'enviament ni de devolució."
"És necessari que el producte estigui en perfecte estat de conservació, sense signes aparents d'ús, amb tots els seus accessoris i degudament empaquetat."
"Si la devolució està dins dels supòsits acceptats, i comprovat el seu estat, retornarem l'import de la comanda mitjançant transferència bancària."
"b) Desistiment de la compra:"
"El desistiment és la facultat d'un consumidor de retornar un bé adquirit al comerç dins d'un termini legal, sense haver d'al·legar ni donar cap explicació al respecte ni patir cap penalització."
"Segons la Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, es consideren Excepcions al Dret de Desistiment d'acord amb l'Art 102 de la citada llei, el següent supòsit, per la qual cosa no s'aplica el dret a la devolució:"
"Productes encarregats a distància que es facin a mida o amb algun distintiu de personalització segons especificacions del client: roba, articles personalitzats amb noms, fotografies o qualsevol tipus de missatge, etc., o que siguin susceptibles de còpia (llibres, música, videojocs, etc.)"
En el cas dels productes oferts per Baluka Mascotas que siguin personalitzats, no s'admet el dret de desistiment de compra, per tant, no s'admeten devolucions.
En el cas de productes no personalitzats, l'empresa respectarà el període de temps publicat a la web en el moment de la compra, que pot variar segons promoció vigent en la data podent arribar a 30 o 60 dies, però que mai serà inferior a 14 dies podent el client sol·licitar el reemborsament de l'import pagat en el seu moment pel producte i enviament.
Un cop comprovat que el producte ha arribat amb l'embalatge adequat, en perfectes condicions i sense signe evident d'ús excessiu, es procedirà a la devolució de l'import abonat pel producte i enviament (si hi hagués càrrec), menys l'import corresponent al transport de l'enviament de tornada, que sempre anirà a càrrec del client així com qualsevol cost dels previstos en els articles 107.2 i 108, conforme al disposat en BOE-A-2014-3329
Com tornar productes en els casos acceptats:
Per tornar un producte en els casos previstos i acceptats per aquesta política de desistiment, s'han de seguir les següents instruccions:
- No s'acceptaran devolucions a portes degudes.
 - Ha d'haver notificat a baluka.es el desig de desistir i haver obtingut l'autorització corresponent abans de realitzar l'enviament.
 - Es proporcionarà al client un enllaç al portal de devolucions perquè s'autogestioni la devolució.
 - Ha d'introduir el/els producte(s) en un paquet degudament embal·lat. L'adreça de devolució figura en el document descarregat.
 - Ha de portar el paquet (amb l'imprès adjunt de desistiment) a una oficina de missatgeria que serà indicada per baluka.es
 - Ha de sol·licitar el comprovant de l'enviament a l'empresa de missatgeria.
 - Ha de conservar el justificant fins que rebi el reemborsament sol·licitat.
 
En cas de devolucions o reclamacions repetides per mal estat o producte defectuós per part d'un mateix client, baluka.es es reserva el dret de no realitzar nous enviaments al client.
baluka.es procedirà al reemborsament en la forma de pagament que el client hagi emprat en fer la comanda, i aquest reemborsament estarà subjecte al dret de baluka.es a retenir quantitats pels productes retornats que presentin danys. Li reemborsarem l'import abonat pel/els producte(s) retornat(s) menys les despeses d'enviament (si escau).
NORMATIVA EUROPEA DE CONSUM
Informem que la Comissió Europea ha creat la primera plataforma europea per a la resolució de conflictes en el comerç “online” emparada en l'última llei del consumidor. En aquest sentit, com a responsables d'una plataforma de venda online, tenim el deure d'informar els nostres clients sobre l'existència d'una plataforma online de resolució alternativa de conflictes.
Per recórrer a la plataforma de resolució de conflictes, el client ha d'utilitzar l'enllaç següent: http://ec.europa.eu/odr